یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
بازدید مدیرکل دفتر چاپ از ۱۱ چاپخانه

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ از ۱۱ چاپخانه شهر تهران بازدید و با پیشکسوتان این حوزه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا بشردوست، معاون دفتر چاپ و جمعی از کارکنان این اداره کل صبح یکشنبه ۱۱ شهریور ماه به مناسبت روز ملی صنعت چاپ با حضور در ۱۱ چاپخانه با پیشکسوتان و فعالان این صنعت دیدار کرد.

در این دیدار که از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد، ابراهیمی به خیابان مازندران و چاپخانه «اندیشه برتر» رفت و با سعید شکوهی کتابچی بازدید کرد، او در ادامه به خیابان نامجو رفت و ضمن بازدید از چاپخانه «خاتم» با اسکندر محمدی و همکارانش دیدار کرد.

سومین مقصد مدیرکل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خیابان نامجوی جنوبی و چاپخانه «کیانی» بود، در این چاپخانه حسین کیانی و کارگرانش میزبان ابراهیمی و تیم همراه بودند.

بازدید مدیرکل دفتر چاپ از ۱۱ چاپخانه

شرکت چاپ صنوبر سبز سیلان، ایستگاه چهارم بازدیدهای ابراهیمی بود، این چاپخانه که در خیابان دماوند، تقاطع خیابان سبلان قرار دارد به مدیریت حسین کیان‌احمدی است. جاوید جعفری نیز در مجوعه چاپ و صحافی «سپیدار» در خیابان تهران‌نو مقصد پنجم مدیرکل دفتر چاپ بود.

مقصد ششم مدیرکل دفتر چاپ چاپخانه «خاتم نو» در خیابان ارباب مهدی بود، فریدون هاتفی در این بازدید میزبان ابراهیمی و هیئت همراه بود، در گام هفتم نیز هادی بخشی در مجموعه «چاپ و بسته‌بندی آونگ زمان» در خیابان نیروی هوایی میزبان این گروه بود.

هشتمین مقصد این دید و بازدیدها صحافی «علی» به مدیریت ندا مراد در سه‌راه تهران‌پارس بود؛ همچنین حضور در «لیتوگرافی کیهان گرافیک» با مدیریت روح‌الله امین در خیابان سعدی شمالی، مقصد نهم مدیرکل دفتر چاپ بود.

بازدید مدیرکل دفتر چاپ از ۱۱ چاپخانه

حضور در میدان بهارستان و چاپخانه «کوروش» به مدیریت حسن بشارت، دهمین مقصد و «چاپ دیجیتال همچاپ» با مدیریت حامد خسروی در خیابان اکباتان، یازدهمین و آخرین ایستگاه حضور مدیرکل دفتر چاپ بود.

به گزارش ایبنا؛ در این دیدارها که به مناسبت روز ملی صنعت چاپ انجام شد، چاپخانه‌داران به طرح دغدغه‌ها، مسائل و برخی از مشکلات خود با مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها