سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
«نام‌ها از کجا می‌آیند؟»؛ کتاب با موضوع برندسازی شخصی

«نام‌ها از کجا می‌آیند؟ برندسازی شخصی؛ راه بلند مدت دوست‌داشتنی» عنوان کتابی به قلم حسین گنجی است که توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و روانه‌ بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این کتاب ویژگی‌های ۱۴ شخصیت برجسته از بهترین برندهای شخصی مرور شده و مسیر برندسازی ایشان به مخاطب نشان داده شده است.

محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدرضا شجریان، ابراهیم گلستان، محمدعلی موحد، کامبیز درم‌بخش، ژاله آموزگار، رضا داوری اردکانی، هوشنگ ابتهاج، محمد احصایی، ایران درودی، بهرام بیضایی، مصطفی ملکیان، هادی خانیکی و محمود سریع‌القلم شخصیت‌هایی هستند که نویسنده کتاب درباره دلایل با ارزش شدنشان نوشته است.

حسین گنجی در مقدمه این کتاب آورده است: برندسازی شخصی یعنی داشتن هدف، الگو، همراه با تلاش مستمر و طولانی که از آن نه‌تنها خسته نشوید که لذت هم ببرید. از زندگی خود باید داستان خوبی برای روایت داشته باشید؛ تنها رسیدن به قله مهم نیست، این مسیر است که برندساز است. در این کتاب سعی شده با واکاوی برخی شیوه شکل‌گیری چند برند شخصی ایرانی و الگوها و روش‌هایی که خواسته یا ناخواسته در توسعه فردی خود به کار بسته‌اند، دریافتی از برندسازی شخصی؛ این «راه بلندمدت دوست‌داشتنی» ارائه شود تا بدانیم «نام‌ها از کجا می‌آیند» و چگونه رزق روحمان می‌گردند.

همچنین فرزاد مقدم در بخش از مقدمه‌ای که برای این کتاب نوشته، یادآور شده است: شاید مثال‌ها و الگوهای انتخاب‌شده در این کتاب، نمونه‌های جامعی برای دربر گرفتن تمام انواع برندهای شخصی کشور ما نباشند. اما برای تبدیل‌شدن به یک برند شخصی اصیل و ماندگار (اگر چنین دغدغه‌ای را دارید)، درس‌گرفتن از نمونه‌هایی که در این کتاب آورده شده است، کاری است بس شایسته.

«نام‌ها از کجا می‌آیند؟ برندسازی شخصی؛ راه بلند مدت دوست‌داشتنی» در ۱۸۸ صفحه در قطع رقعی و با قیمت ۲۸۰ هزار تومان توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

طراحی چهره‌های این کتاب را هادی حیدری، طراحی جلد را آرش تنهایی، طراحی گرافیک را فاطمه زمانه‌رو و ویراستاری را یلدا شایسته‌فر بر عهده داشته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از دیجی‌کالا تهیه کرده و یا با شماره تلفن ۸۸۹۱۳۳۶۴ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها