چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
۳ برنامه فرهنگی در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- سه برنامه فرهنگی به میزبانی کتابخانه‌های عمومی زنجان در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ برای ارتقای سطح نشاط و شادابی؛ پیک دانایی در مناطق روستایی زنجان اجرایی شد.

کتابخانه سیار شهرستان طارم، یکی از کتابخانه‌های محبوب در میان کودکان و نوجوانان کتاب‌دوست است که با حضور در مناطق روستایی مختلف به اجرای برنامه‌های اوقات فراغتی مختلف می‌پردازد.

قصه‌گویی و اجرای نمایش عروسکی یکی از برنامه‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان عضو در کتابخانه سیار شهرستان طارم است که به صورت منظم درحال برگزاری است.

در این برنامه کودکان و نوجوانان با خلاقیت خود ابتدا متن نمایش نامه را آماده کرده و در مرحله بعدی به اجرای نمایش عروسکی برای دوستان خود و اعضا کتابخانه سیار شهرستان طارم می‌پردازند.

ورکشاپ یک روزه آموزش «کالیگرافی برجسته» برگزار می‌شود

با هدف مهارت افزایی و حمایت از کسب و کارهای خانگی، ورکشاپ یک روزه «کالیگرافی برجسته» با تدریس عاطفه سادات امیری (مدرس هنرهای تجسمی و دورهای کسب و کار) روز جمعه مورخ ۶ مهرماه به میزبانی تالار علم و خلاقیت برگزار می‌شود.

در دوره آموزش «کالگیرافی برجسته» هنرجو می‌تواند با ابزارها، تکنیک‌ها و اصول هنر ترکیب‌بندی حروف آشنا شده و در پایان دوره اثر هنری دلخواه خود را خلق کرده و وارد بازار کار شود.

کارگاه آموزشی «اصول و مبانی شعر» برگزار می‌شود

به همت کلینیک تخصصی خواندن؛ کارگاه آموزشی «اصول و مبانی شعر» برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی اصول و مبانی شعر با عنوان «نردبان شعر» با حضور رضا اسم خانی درکلینیک تخصصی خواندن کتابخانه سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط