چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
نگاهی به کتاب صوتی «این منم: والت دیزنی» با صدای ایوب آقاخانی

در این مطلب به معرفی کتاب صوتی «این منم: والت دیزنی» نوشته برد ملتزر با ترجمه سیده هستی حسینی و صدای ایوب آقاخانی از انتشارات مهرسا پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا روز ملی سینما، فرصتی است برای گرامی‌داشت هنر و خلاقیتی که دنیای تصویر را شکل داده است. در این روز خاص، می‌خواهیم به یکی از بزرگ‌ترین نوآوران صنعت سینما، والت دیزنی، نگاهی بیندازیم. او نه‌تنها با خلق شخصیت‌های محبوبی چون میکی‌ماوس و سیندرلا، بلکه با تأسیس دنیای دیزنی، تأثیر عمیقی بر فرهنگ و هنر جهان گذاشت.

کتاب کودک صوتی «این منم: والت دیزنی» از انتشارات مهرسا، داستان زندگی این هنرمند را به زبانی ساده و لحن طنزگونه روایت می‌کند. این کتاب، کودکان را با مراحل مختلف زندگی والت دیزنی، چالش‌ها و موفقیت‌های او آشنا می‌کند و الهام‌بخش آن‌ها خواهد بود تا از هیچ‌چیز جدیدی نهراسند و هرگز دست از تلاش برای رسیدن به اهداف‌شان برندارند. با شنیدن این کتاب صوتی همراه با کودکان‌تان به دنیای شگفت‌انگیز والت دیزنی سفر می‌کنید و از تجربیاتش الهام می‌گیرید.

کتاب صوتی «این منم: والت دیزنی» یک کتاب از مجموعه «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» است که برد ملتزر آن را نوشته، سیده هستی حسینی به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا علاوه بر عرضه نسخه چاپی کتاب، آن را با صدای ایوب آقاخانی به صورت کتاب صوتی و الکترونیکی در دسترس مخاطبان قرار داده است.

در قسمتی از کتاب صوتی «این منم: والت دیزنی» می‌شنویم:

بهترین خاطراتم به دوران کودکی برمی‌گردد. روزهای آرامش. روزهای شادی. آن روزها سرزمین رؤیاها وجود نداشت. رؤیاها خودشان واقعی بودند، با آدم‌های واقعی.

خُب، چه زمانی دیگر بیخیال کودکی‌تان شدید؟ درست همان وقتی که از رؤیاپردازی دست کشیدید. همان‌طور که پیتر پن آن سال‌ها به من آموخت: به شادترین چیزها فکر کن….

حالا از شما می‌خواهم به جایی فکر کنید که در آن شاد هستید. در قلب‌تان احساسش می‌کنید؟ مطمئن باشید همیشه این حس را همراه خودتان خواهید داشت، چون این مکان قلمروی پادشاهی رؤیایی خودتان است. بزرگترین رؤیاهای ما همیشه بخشی از وجودمان هستند. آن‌ها ما را پرورش می‌دهند، درست همان وقتی که ما داریم آن رویاها را می‌پرورانیم. همه‌ی ما می‌توانیم کمی رؤیا در زندگی داشته باشیم. اگر خوب دور و برت را نگاه کنی، آن را حس می‌کنی.

و هنگامی که اجازه می‌دهی این رؤیا به قلب تو برسد...

می‌توانی پرواز کنی.

من والت دیزنی هستم،

و کسی که می‌تواند رؤیاهایت را بسازد می‌شناسم...

آن شخص، خود تویی!

اطلاعات بیشتر:

کتاب صوتی «این منم: والت دیزنی» نوشته برد ملتزر، با ترجمه سیده هستی حسینی به همت انتشارات مهرسا برای کودکان منتشر شده است. نسخه صوتی این اثر با صدای ایوب آقاخانی به مدت زمان ۲۲ دقیقه تولید شده و در سکوی اینترنتی طاقچه و سایت انتشارات مهرسا، در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط