چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کتاب صوتی کودک‌ درباره سکسکه

در این مطلب به معرفی کتاب صوتی «سکسکه» نوشته سوزانا آیسرن با ترجمه سپهر سهرابی و با صدای یاشار ابراهیمی و مریم هاشمی از انتشارات آوا رسا پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب صوتی «سکسکه» نوشته سوزانا آیسرن، اطلاعات جالبی درباره سکسکه‌کردن را در قالب داستان به کودکان ارائه می‌دهد.

در این کتاب، کودکان یاد می‌گیرند که وقتی مشکلی مثل سکسکه برای کسی پیش می‌آید، دیگران نباید او را مسخره کنند یا به او بخندند؛ بلکه اگر کاری از دست‌شان برمی‌آید باید برای او انجام دهند یا اگر پیشنهادی به نظرشان می‌رسد به او بگویند تا این مشکل برطرف شود.

در قسمتی از کتاب صوتی «سکسکه» می‌شنویم:

«بعضی وقتا اگه تند تند حرف بزنیم یا غذا بخوریم ممکنه که اتفاق‌های بامزه‌ای بیوفته مثل وقتی که الیوت خرسه سکسکه‌اش گرفت. چون سکسکه الیوت تموم نمی‌شد باعث شد که خیلی بدخلق بشه.

چیزی که بیشتر از همه عصبانیش می‌کرد این بود که پسرعموش لوتز که به ملاقاتش تو جنگل اومده بود سکسکه نداشت و الیوت رو مسخره می‌کرد.

الیوت با خودش فکر کرد که اگه کمی قدم بزنه سکسکه از بین میره ولی اینطور نشد. یه سنجاب صدای سکسکه الیوت رو شنید و بهش گفت: نفستو حبس کن و تا ده بشمار. ولی انگار تا ده هم شمردن برای از بین بردن سکسکه الیوت کافی نبود و این لوتز رو خوشحال کرد که به خندیدن ادامه می‌داد.»

اطلاعات بیشتر

کتاب صوتی «سکسکه» نوشته سوزانا آیسرن، با ترجمه سپهر سهرابی به همت نشر آوا رسا برای کودکان منتشر شده است. نسخه صوتی این اثر با صدای یاشار ابراهیمی و مریم هاشمی به مدت زمان ۶ دقیقه تولید شده و به صورت رایگان در سکوهای اینترنتی کتاب صوتی، در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط