چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی درگذشت پری صابری را تسلیت گفت

محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیام تسلیتی درگذشت بانو پری صابری، کارگردان نامدار هنرهای نمایشی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیام تسلیتی درگذشت بانو پری صابری، کارگردان نامدار هنرهای نمایشی ایران را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما (حافظ)

درگذشت تأسف انگیز بانوی نامدار هنرهای نمایشی ایران و نویسنده و کارگردان تئاترهای ماندگارِ «هفت خان رستم»، «هفت شهر عشق»، «رند خلوت نشین» و «شمس پرنده»؛ بانوی فقیده، پری صابری را به خاندان مکرم ایشان و عموم شاگردان و علاقه مندان وی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بانو پری صابری، قله های زبان و ادب فارسی چون فردوسی، حافظ، مولانا جلال الدین بلخی و سعدی شیرین سخن را نگهبانان هویت ملی و آئینه درخشان باورهای ایرانیان می دانست و از همین روی، نسبت به این مفاخر گرانقدر ایران زمین بر خود احساس مسئولیت بیشتری می کرد، تاجاییکه با ارائه آثار فاخر نمایشی درباره این بزرگان، به سهم خود نقش مهم و موثری را برای معرفی هرچه بهتر آنان به جامعه امروز بویژه نسل جوان ایفا نمود.

نام و یاد این هنرمند برجسته ایران عزیز را گرامی می داریم و امید آن داریم که آثار فاخر این بانوی ارجمند به فراموشی سپرده نشود.

از درگاه قادر متعال برای ایشان آرزوی رحمت و مغفرت و جهت بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست
می‌کنم.

محمود شالویی

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها