شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
عضو کانون پرورش فکری کرمانشاه به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد

کرمانشاه- در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی فردوسی، سوگند میرزایی عضو کانون پرورش فکری از کرمانشاه به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، محمد خیاط زنجانی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی فردوسی، اظهار کرد: این جشنواره در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با انتشار شیوه نامه خود از اواسط سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و با معرفی محورهای ادبی در زبان فارسی از دانش آموزان نسبت به شرکت در ابن جشنواره دعوت کرد.

وی افزود: فرق این جشنواره در ششمین دوره خود با دیگر جشنواره‌ها علاوه بر محور شعر، نثر ادبی، داستان کوتاه و شاهنامه خوانی در افزودن بخش ویژه شامل گلستان خوانی بوده است که در زمینه حفظ و خوانش به ششمین جشنواره ملی فردوسی امسال مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره با برگزاری جلسات متعدد در راستای برگزاری هرچه بهتر و با برنامه‌ریزی‌تر خود نهایتاً با یکبار تمدید در مهلت ارسال آثار ثبت نام در فروردین ماه سال‌جاری وارد مرحله داوری شد.

خیاط زنجانی عنوان کرد: در اختتامیه ششمین جشنواره ملی فردوسی که سال در ۲۰ شهریور ماه برگزار شد «سوگند میرزایی» به عنوان عضو کانون پرورش فکری در استان کرمانشاه در خلق آثار داستان و داستانک با ارائه طرح «نفس‌های حبس شده» به عنوان برگزیده کشوری این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها