شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در لرستان برگزار می‌شود

لرستان- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در این استان به میزبانی شهرستان بروجرد خبر داد.

محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد گفت: به‌منظور تجلیل و تقدیر از کوشش خستگی‌ناپذیر چاپخانه‌داران و مدیران چاپخانه‌های لرستان طبق روال هرسال، پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ لرستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این اینکه این دوره از جشنواره در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود، افزود: به منظور تمرکززدایی برنامه‌ها از مرکز استان این جشنواره ۱۹ مهرماه به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود، سال گذشته نیز شهرستان سلسله میزبان برگزاری چهاردهمین دوره این جشنواره بود.

لروند با اشاره به اینکه در پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ لرستان از فعالان این صنعت در رشته‌های مختلف تجلیل خواهند شد، افزود: پیشکسوتان، کارآفرینان برتر، نیروهای چاپخانه، اپراتور ماشین‌آلات چاپ از جمله موارد تقدیری مراسم خواهند بود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در حال حاضر ۱۰۶ واحدِ چاپخانه‌ای در استان لرستان در رسته‌های مختلفِ افست، دیجیتال، عریض (بنر) فعال هستند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عنوان نهاد متولی حوزه فرهنگ برای ارتقای این هنر و صنعت تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها