شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
سمینار تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود

سمینار تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران به استناد داده‌های «پیمایش ملی فرهنگ رسانه‌های اجتماعی در ایران»، یکشنبه ۲۵ شهریور ‍۱۴۰۳ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سمینار تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران به استناد داده‌های «پیمایش ملی فرهنگ رسانه‌های اجتماعی در ایران»، یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در قالب سه نشست تخصصی برگزار می‌شود.

نشست اول این سمینار با عنوان «مصرف رسانه‌های اجتماعی و اعتماد رسانه‌ای» از ساعت ۹ تا ۱۱ با مدیریت مسعود کوثری (استاد ارتباطات دانشگاه تهران) برگزار می‌شود؛ در این نشست مجتبی صمدی (استادیار ارتباطات؛ رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، محمدحسین ساعی (استادیار ارتباطات؛ رئیس دانشگاه سوره) و حسین حسنی (استادیار ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) سخنرانی خواهند کرد.

«سرگرمی و فرهنگ شهرت رسانه‌های اجتماعی»، عنوان نشست دوم این سمینار است که ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور احسان شاه‌قاسمی (دانشیار ارتباطات دانشگاه تهران)، محمدمهدی مولایی (استادیار ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) و محمدحسن یادگاری (استادیار ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) برگزار می‌شود. مدیریت این نشست را نیز مسعود کوثری برعهده خواهد داشت.

سمینار تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود

در نشست سوم و پایانی این سمینار با عنوان «رسانه‌های اجتماعی و خانواده»، مجید سلیمانی (استادیار ارتباطات دانشگاه تهران و مجری پیمایش ملی فرهنگ رسانه‌های اجتماعی در ایران) به همراه سیدمحمد مهدی‌زاده (دانشیار ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) و لیلا وصالی (استادیار ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) با مدیریت حامدطاهری کیا (استادیار سیاستگذاری فرهنگی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی) درخصوص رسانه‌های اجتماعی در ایران به استناد داده‌های پیمایش ملی فرهنگ رسانه‌های اجتماعی در ایران سخنرانی خواهند کرد. این نشست ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

سمینار تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی برگزار می‌شود. این برنامه از نشانی زیر نیز پخش خواهد شد:
https://www.skyroom.online/ch/ricac/research

داده‌های پیمایش ملی فرهنگ رسانه‌های اجتماعی در ایران در اردیبهشت ۱۴۰۳ به شیوه گردآوری میدانی و براساس مصاحبه حضوری با ۱۴.۵۰۵ نفر از افراد ۱۵ سال و بالاتر ساکن در ۳۱ استان کشور که به روش تصادفی انتخاب شده‌اند، به دست آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها