یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
رونمایی دویست کتاب با حضور رئیس جمهور

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با شعار «در راه فتح قله هستیم» و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس آغاز می‌کنیم.

او افزود: تعداد کل برنامه‌ها ۱۲۰۰ برنامه و در قالب ۵۶۰۰ فعالیت مربوط به دستگاه‌های کشوری و لشکری است. عمده برنامه‌ها شامل تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری برنامه شب شعر و شب خاطره است که امسال با قوت بیشتری پیگیری و برگزار می‌شود. برپایی نمایشگاه کتاب و بازدید از موزه‌های دفاع مقدس در فهرست قرار دارد. همچنین نمایشگاه کتاب و کنگره شهدای مازندران هم برپا می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: در کنگره مازندران از مقام شامخ پیشکسوتان دفاع مقدس در سازمان‌ها و نهادها تجلیل می‌شود.

سردار کارگر گفت: تجلیل از بانوان دفاع مقدس در حضور مقام معظم رهبری که چهارم مهرماه صورت می‌گیرد از دیگر برنامه‌های این هفته است که به صورت زنده از صداوسیما پخش خواهد شد.

او ادامه داد: نواختن زنگ ایثار در روز نخست هفته دفاع مقدس در مدارس آموزش و پرورش و افتتاح همزمان پنج موزه در کشور با حضور رئیس جمهوری (پس از هفته دفاع مقدس) و رونمایی دویست عنوان کتاب با حضور رئیس جمهور در همین موزه پیش‌بینی شده است.

کارگر عنوان کرد: در این هفته تعدادی از کتاب‌های صوتی حوزه پایداری هم رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط