چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در استان مازندران برگزار می‌شود

سردار علی ناظری گفت: این نمایشگاه طبق برنامه هر سال با هماهنگی و مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، ارتش و بسیج با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در استان مازندران برگزار خواهد شد.

سردار علی ناظری، دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: نمایشگاه طبق برنامه هر سال با هماهنگی و مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، ارتش و بسیج با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در استان مازندران شهرستان قائمشهر از ۸ تا ۱۳ مهرماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

او افزود: در این نمایشگاه ناشران دفاع مقدس کتاب‌های سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و تازه‌های کتاب خود را به مخاطبان عرضه خواهند کرد. ضمن این‌که در نمایشگاه، کتاب‌ها همراه با تخفیف عرضه خواهد شد، تخفیف کلی که نمایشگاه برای دانشجویان، طلاب و جوانان تعیین کرده و در کنار آن تخفیفاتی از سوی ناشران نیز لحاظ شده تا مخاطبان بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند. ضمن اینکه بن‌های ویژه برای جوانان درنظر گرفته شده که کتاب‌های مورد نیاز خودشان را تهیه کنند.

دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه دفاع مقدس بیان کرد: در این رویداد علاوه بر عرضه کتاب به مخاطبان با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نشست‌های تخصصی چون رونمایی، بررسی و نقد و جشن امضا نیز تدارک دیده شده که با حضور کارشناسان و پژوهشگران مطرح و شناخته شده برگزار می‌شود.

علی ناظری گفت: بخشی از نمایشگاه به کتاب‌های کشورهای مقاومت اختصاص دارد، بخش دیگری به کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس به زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده و قسمتی هم به آثار تقریظی اختصاص دارد؛ یادداشت‌های مقام معظم رهبری بر کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس منتشر شده است.

او ادامه داد: در نمایشگاه نشست‌های تخصصی با محور جریان‌شناسی، آسیب‌شناسی و بررسی آثار تقریظی در نظر گرفته شده که امیدوارم همه برنامه‌ها با کیفیت مناسب در زمان تعیین شده به اجرا دربیاید.

مدیر انتشارات فاتحان اظهار کرد: در نمایشگاه تلاش شده که برای کودکان فضای مناسبی درنظر گرفته شود تا خانواده‌هایی که به نمایشگاه می‌آیند، فرزندان‌شان هم در نمایشگاه بخش مناسب خودشان را داشته باشند.

سردار ناظری گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از سال‌های گذشته در مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، همدان، کرمان، قم و … برگزار شد و امسال با توجه به آمادگی که شورای عمومی و کنگره شهدای استان مازندران اعلام کرد، پس از بررسی قرار شد که نمایشگاه در استان ماندران و شهر قائمشهر برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها