یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان

همدان - مدیر تاریخ و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برپایی نمایشگاه کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان خبر داد.

محمد برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۳۱ شهریور تا ۸ مهر ماه خواهد بود ادامه داد: همه علاقمندان می‌توانند در مدت زمان برگزاری از این نمایشگاه دیدن کرده و تاریخ دفاع مقدس را مروری داشته باشند.

مدیر تاریخ و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: در این نمایشگاه ۷۰۰ عنوان کتاب با موضوعات کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، خاطره شفاهی، رمان و مستندنگاری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تخفیف ویژه‌ای برای بهره‌مندی علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی عرضه می‌شود یادآور شد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر میزبان علاقمندان خواهد بود.

برخوردار با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب‌های نویسندگان و ناشران خارج از استان نیز حضور خواهد داشت گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه نشست‌های تخصصی، جشن امضا و رونمایی کتب مکتوب و صوتی نیز پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها