سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
پایگاه «اسکوپوس» نشریه تخصصی فیزیک دانشگاه دامغان را نمایه کرد

دامغان- معاون پژوهشی دانشگاه دامغان از نمایه شدن نشریه بین المللی‌ هولوگرافی و کاربردهای آن در فیزیک این دانشگاه در پایگاه بین المللی «Scopus» خبر داد.

هوشنگ خیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، با اشاره به نمایه شدن نشریه بین المللی Journal of Holography Applications in Physics در پایگاه اطلاعاتی معتبر بین المللی Scopus، بیان کرد: مقالات تخصصی این نشریه به زودی در این بانک منتشر و می‌توان مقالات آن را جست‌وجو و مشاهده کرد

وی با بیان اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشریه JHAP را نمایه کرده است، اظهارکرد: این فصلنامه در پایگاه استنادی کشورهای جهان اسلام (ISC) ، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) و DOAJ نیز نمایه شده است.

معاون دانشگاه دامغان همچنین بیان کرد: مدیر مسئولی این نشریه بر عهده بهنام پورحسن از اعضای هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه دامغان و در حوزه هولوگرافی و کاربردهای آن و سردبیری آن بر عهده احمد کتابی است.

خیری عنوان کرد: علاقه‌مندان و پژوهشگران این حوزه می‌توانند برای ارسال مقاله، مطالعه سایر شماره‌ها و نحوه تدوین و ارسال مقالات به سایت نشریه به آدرس http://jhap.du.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها