چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
عرضه آثار مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

قم - دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حدود ۱۰۰ عنوان عربی و انگلیسی حضور دارد.

حجت‌الاسلام محسن اکبری شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، درباره حضور دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، گفت: نزدیک به ۱۰۰ عنوان از آثار عربی و انگلیسی این مرکز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد عرضه می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: نمایشگاه امسال که از تاریخ ۲۲ شهریور به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای بازدید علاقه‌مندان با شعار «العراق یقرأ؛ عراق می‌خواند» باز است.

اکبری شاهرودی افزود: این نمایشگاه با حضور ۶۰۰ ناشر از ۲۱ کشور تشکیل شده است و ما با همکاری عزیزانمان در رایزنی فرهنگی ایران در بغداد، آثار منتشره در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام را برای ارائه به اندیشمندان و علاقه‌مندان به آثار تخصصی معارفی و فقهی در غرفه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران عرضه کرده ایم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: آثار مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی، همچون «موسوعه بزرگ تفصیل الشریعة»، «آیة التطهیر»، «حماة الوحی»، «مدخل التفسیر»، و آثار آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، مانند «صلوة المسافر»، «رسائل فی الفقه و الاصول»، «اسرار الصلوة»، «النهضة الحسینیة»، «مقاصد الشریعة»، «التلقیح المصنوعی» و همچنین آثار اساتید و محققان این مرکز در نمایشگاه عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها