یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
پویش «کتاب‌هایت را به ما بسپار» در ایلام آغاز شد

ایلام-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: پویش کتاب‌هایت را به ما بسپار، ما به دست نیازمندان می‌رسانیم در استان شروع شده است.

سمیه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، از برگزاری پویش دریافت کتاب از سوی مردم و اهدا و توزیع آن از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به مخاطبان نیازمند و کم برخوردار خبر داد و گفت: کتاب‌هایی که در قفسه‌های خانه خاک می‌خورند، می‌توانند به گنجینه‌ای ارزشمند برای دیگران تبدیل شوند و اتفاقی تازه در ذهن و اندیشه مخاطب به وجود بیاورند.

وی ادامه‌داد: عموم مردم با اهدای کتاب‌های مازاد به کتابخانه‌های عمومی استان، نه تنها به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند از عضویت رایگان یک‌ساله کتابخانه نیز بهره‌مند شوند.

حیدری تصریح کرد: دانش‌آموزان و کنکوری‌های مناطق محروم بیش از هر زمان دیگر به کتاب‌های کمک درسی و کنکوری نیاز دارند. کنکوری‌ها که امسال به موفقیت رسیده‌اند، می‌توانند با اهدای کتاب‌های‌شان، آجر دیگری بر بنای آینده دانش‌آموزان هم‌استانی خود بگذارند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در این طرح و پویش خداپسندانه می‌توانند برای هماهنگی و انتقال رایگان کتاب‌های‌شان با کارشناس منابع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه مرکزی ایلام در تعامل و تماس باشند.

وی در پایان گفت: اجرای این پویش مردمی و اهدای کتاب به کتابخانه‌ها حیات ببخشیم و آینده‌ای روشن‌تر برای نسل‌های آینده بسازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها