پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
فراخوان مجله تخصصی «سار» با موضوع ادبیات جنگ

محسن یاوری سردبیر مجله تخصصی «سار» از انتشار فراخوان ارسال اثر به چهارمین شماره مجله‌ تخصصی داستان «سار» با موضوع ادبیات جنگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ محسن یاوری سردبیر مجله تخصصی «سار» از انتشار فراخوان ارسال اثر به چهارمین شماره مجله‌ی تخصصی داستان «سار» با موضوع ادبیات جنگ خبر داد.

محسن یاوری با بیان اینکه ارسال اثر به این فراخوان شامل چهار بخش است گفت: بخش اول صدای تازه (داستان کوتاه، ویژه‌ی نویسنده‌هایی که کتابی در حوزه‌ی ادبیات داستانی منتشر نکرده‌اند.)، بخش دوم صدای آشنا (داستان کوتاه، ویژه‌ی نویسنده‌هایی که کتابی مستقل در حوزه‌ی ادبیات داستانی دارند.)، بخش سوم ترجمه‌ی داستان و نقد در حیطه ادبیات داستانی و بخش چهارم مختص به مقالاتی است که درباره ماهیت ادبیات جنگ و همچنین مقالات و یادداشت هایی است که بر رمان ها و داستان هایی با موضوع جنگ نوشته شده است.

یاوری افزود: اولویت انتشار در همه بخش ها با آثاری است که مرتبط با موضوع «ادبیات جنگ» باشد. همه آثار ارسال شده در هیئت تحریریه بررسی و گزینش خواهند شد.

این نویسنده و مترجم در ادامه بیان کرد: شیوه ارسال اثر به صورت فایل word و حتماً با فرمت docx و فونت متن ارسالی «ب نازنین» باشد. در صفحه‌ی اول ایمیل و فایل، مشخصات کامل از جمله شماره تماس به همراه رزومه‌ای کوتاه ضمیمه شود. در قسمت عنوان ایمیل، نام و بخش مد نظر خود را وارد کنید.

سردبیر مجله تخصصی «سار» عنوان کرد: مهلت ارسال اثر از اول مهر ماه تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ به آدرس ایمیل saranjoman@gmail.com است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این فراخوان به اینستاگرام مجله «سار» saranjoman مراجعه کنند.

یاوری در پایان افزود: تا کنون سه شماره از مجله تخصصی داستان «سار» منتشر شده که نسخه الکترونیکی این مجله ها در اپلیکیشن طاقچه به آدرس: https://taaghche.com/book/208005 به صورت رایگان در دسترس مخاطبان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها