شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کتاب تاریخ پیروانت ورق خورد

رضا امیرخانی، نویسنده و منتقد ادبی در پی شهادت سیّدحسن نصرالله پیامی نوشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ رضا امیرخانی، نویسنده و منتقد ادبی در پی شهادت سیّدحسن نصرالله با انتشار پیامی در کانال تلگرام خود نوشت:
للحق…یا امیرالمومنین! این تو و این شبل‌الخمینی. شهادت می‌دهم که به دست اشقی‌الاشقیا شهید شد. و کتاب تاریخ پیروانت ورق خورد..‌.تسلیت به رهبر گرامی.

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای تایید کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت.

حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر هدف قرار گرفت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن به قافله جاویدان شهدا پیوسته است.

عکس به ترتیب از راست به چپ محسن مومنی، اکبر خلیلی، غلامعلی رجایی، هاشمی رایزن اسبق ایران، سیدحسن نصرالله، رضا امیرخانی، محمدرضا بایرامی، شهریور وابسته فرهنگی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها