یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
جامعه‌ کتاب‌خوان آینده خود را تضمین می‌کند

ایلام- فعال فرهنگی در حوزه مهدویت گفت: هر جامعه‌ای که کتاب بخواند، آینده خود را تضمین می‌کند.

محمدمهدی دیربان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در ایلام اظهار کرد: کتاب و تالیف از گران‌مایه‌ترین سرمایه‌هایی است که در اختیار بشر قرار دارد و هر جامعه‌ای که کتاب بخواند آینده خود را تضمین شده می‌داند و ملتی که از مطالعه دور باشد، گویی با کشتی‌ای بدون ناخدا در حال حرکت است.

وی با اشاره به فعالیت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان ایلام در راستای توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: به منظور افزایش سطح مطالعه جوامع مختلف هدف در رابطه مباحث پیرامون امام زمان (عج) از ابتدای سال ۱۴۰۳ اقدام به احداث فروشگاه فرهنگی با صدها جلد کتاب متنوع مهدوی برای گروه‌های سنی مختلف از انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کرده است.

دیربان ادامه‌داد: این محصولات به مناسبت‌های مختلف در اماکن مذهبی استان ایلام به صورت غرفه و میز فروش با تخفیف ویژه مهدیاران عرضه می‌شود تا همه علاقه‌مندان به معارف مهدویت، بتوانند از این منابع معتبر علمی تخصصی در این حوزه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید مرکز تخصصی مهدویت به کار عالمانه و تخصصی در مسئله مهدویت و پرهیز از کارهای عامیانه و جاهلانه که سبب نشر خرافات و مباحث بدون سند می‌شود، محور فعالیت‌های ما در این حوزه است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: بنیاد مهدویت استان ایلام نیز بر مبنای همین منویات، همواره در مسیر نشر معارف صحیح و ناب مهدوی خواهد کوشید و در صدد معرفی کتاب‌های معتبر و در اختیار قرار دادن این محصولات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها