یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
موضوع دفاع مقدس و مقاومت تاریخ انقضا ندارد

مازندران- مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: دفاع مقدس و مقاومت یک بحث تاریخ گذشته نیست بلکه بحث امروز و هر روز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر، علی رمضانی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با اشاره به دغدغه هایی که درباره برپایی این نمایشگاه در تاریخ فعلی وجود داشته اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه هایی که برای برپایی این نمایشگاه وجود داشت، میزان استقبال مردم از نمایشگاه بود که به همت مسئولان استانی و اطلاع رسانی‌های به موقع و گسترده هم درباره کنگره شهدا و هم برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، امید این می رود که مردم استقبال خوبی داشته باشند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب بر استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ کتاب تاکید فرمودند، انتظار می‌رود تا مردم و مسئولان استان مازندران نیز از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ هرچه بیشتر این نمایشگاه استفاده کنند.

رمضانی در ادامه با قرائت بخشی از کتاب «آذرخش مهاجر» شامل خاطرات جاویدالاثر «احمد متوسلیان» گفت: در حال حاضر دشمن وسیع‌ترین تهاجم خود را علیه مملکت اسلامی لبنان شروع کرده و بر همه مسلمانان آزاده جهان واجب است که به فریاد مردم مظلوم لبنان برسند.

وی با تأکید بر این سخن بنیانگذار انقلاب که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» تصریح کرد: دفاع مقدس و مقاومت یک بحث تاریخ گذشته نیست بلکه بحث امروز و هر روز است و همین نکته را در سخنان دیروز مقام معظم رهبری نیز شنیدیم.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران ادامه داد: آنچه در نمایشگاه کتاب امسال تفاوت دارد این است که همه مردم کشور بدون هیچ محدودیتی و از طریق نمایشگاه مجازی و با یارانه خرید کتاب می توانند کتاب خریداری کرده و با پست رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها