دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
«خیره به خورشید نگریستن: غلبه بر وحشت از مرگ» بازنشر شد

چاپ بیست‌وپنجم کتاب «خیره به خورشید نگریستن: غلبه بر وحشت از مرگ» اثر اروین د.یالوم با ترجمه اورانوس قطبی‌نژاد آسمانی از سوی نشر قطره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «خیره به خورشید نگریستن: غلبه بر وحشت از مرگ» اثر اروین دیوید یالوم است. یالوم روان‌پزشک هستی‌گراست که نویسندگی آثار متنوع داستانی و غیرداستانی در حوزه روان‌شناسی در کارنامه فعالیت او قرار دارد. او نویسنده اثر مشهور «وقتی نیچه گریست» است که در ایران نیز بارها چاپ و توسط خوانندگان مختلف خوانده شده است.

در معرفی کتاب «خیره به خورشید نگریستن: غلبه بر وحشت از مرگ» نیز که یکی دیگر از آثار یالوم است، آمده است: «این کتاب به‌طور تجربی (مانند هر رویدادی که در زندگی شخص به‌وقوع پیوسته است) و از نظر روان‌پویشی به عمیق‌ترین ترس‌های ما نگاه میندازد و با بلاغتی استثنایی و دیدگاهی انسان‌پسند شرح می‌دهد که چگونه می‌توانیم به آرامش برسیم. نوشتار کتاب بذله‌گو، دوستانه و تزلزل‌ناپذیر است. تعمق و اندیشه‌ای با بلندنظری که ما را راهنمایی می‌کند تا به خرد برسیم که بتوانیم ترس‌هایمان را تحمل کنیم نه اینکه آنان را مغلوب کنیم.»

طبق گفته اروین یالوم این کتاب بسیار شخصی است و براساس مواجهه خودش با مرگ نگاشته شده است: «من ترسم را از مردن با همهٔ انسان‌ها در میان می‌گذارم؛ سایهٔ تاریک چیزی که هرگز آن را کامل نشناختیم.»

کتاب «خیره به خورشید نگریستن: غلبه بر وحشت از مرگ» اثر اروین د.یالوم با ترجمه اورانوس قطبی‌نژاد آسمانی در ۲۵۶ صفحه و به بهای ۲۶۰ هزار تومان از سوی نشر قطره منتشر و اکنون به چاپ بیست‌وپنجم رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها