سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
جشنواره «کودک، نوجوان و رسانه» در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری جشنواره کودک، نوجوان و رسانه در هفته کودک در این استان خبر داد و گفت: شناخت رسانه و ارتقای سواد رسانه‌ای هدف این برنامه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، مرتضی مزینانی، ظهر سه‌شنبه در نشست خبری از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کودک در استان خبر داد و اظهار کرد: جشنواره کودک، نوجوان و رسانه با هدف شناساندن ماهیت رسانه و ارتقای سواد رسانه‌ای در این ایام برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۹۱ عنوان برنامه استانی در هفته کودک در استان سمنان برگزار می شود، افزود: در تمام این برنامه‌ها رویکرد کودک‌محوری رعایت شده تا بیشترین استقبال را از سوی کودکان استان شاهد باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه پانزدهم تا بیست و یکم مهر هفته ملی کودک نامگذاری شده است، تاکید کرد: در این ایام شاهد آغاز فعالیت کانون یاران در مجموعه کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان سمنان خواهیم بود.

مزینانی با بیان اینکه گردهمایی بیش از ۳۵۰ کودک از زبان‌آموزان کانون زبان ایران از جمله برنامه‌های این هفته در استان سمنان است، گفت: در این ایام همایش پیاده‌روی خانوادگی فراجا با هدف همراهی کودکان و پلیس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام هفته کودک تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میان نونهالان و نوجوانان استان در شهرهای سمنان، شاهرود و میامی خواهد رفت، افزود: اکران بیش از ۱۰ فیلم در این هفته تدارک دیده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره ملی در مسیر آفرینش را طی هفته کودک در استان خواهیم داشت، ابراز کرد: آغاز فعالیت شوراهای نوجوانان و خانواده و باشگاه خبرنگاران کودک و نوجوان در این هفته رقم خواهد خورد.

مزینانی با بیان اینکه ۶۳۰ برنامه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان سمنان طی هفته کودک برگزار می شود، افزود: انتظار ما این بود که دستگاه‌های بیشتری که در حوزه کودک وظایفی دارند به میدان عمل آمده در برنامه‌های هفته کودک مشارکت داشته باشند که متاسفانه این امر رقم نخورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها