شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
اعضای شورای شهر شیراز از مرکز مدیریت اسناد و کتابخانه ملی جنوب کشور بازدید کردند

فارس- سید ابراهیم حسینی رئیس شورا، محمدتقی تذروی و علیرضا اسکندری از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از مرکز مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، در این بازدید که به منظور آشنایی بیشتر اعضای شورای شهر با فعالیت‌ها و وظایف اسناد و کتابخانه ملی انجام شد، سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کار مدیریت اسناد و کتابخانه ملی در نگهداری اسناد با ارزش و دسترس‌پذیر کردن منابع و مقالات برای پژوهشگران و محققان در خور توجه است.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه مدیریت اسناد و کتابخانه ملی با تحویل گرفتن بایگانی راکد ادارات کمک شایانی به آزادسازی فضای ادارای در ادارات می‌کند، گفت: شهرداری و شورا نیز باید با تمکین از قانون، برای تحویل بایگانی راکد خود به اسناد و کتابخانه ملی اقدام کنند.

در این دیدار روح الله منوچهری، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) با تشریح اهداف و وظایف سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: از مهمترین اهداف و وظایف کتابخانه ملی گردآوری، حفاظت، ساماندهی و اشاعه اطلاعات مربوط به آثار مکتوب و غیر مکتوب در کشور و خارج از کشور در مورد ایران و اسلام است.

منوچهری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی که به صورت مستمر در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار می شود، گفت: این مدیریت آمادگی دارد با شهرداری شیراز در برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی همکاری و مشارکت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها