یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
فصلنامه علمی «مطالعات هنر و زیباشناسی» منتشر شد

شماره یازدهم از چهارمین دوره فصلنامه علمی «مطالعات هنر و زیبایی شناسی» منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا شماره یازدهم از چهارمین دوره فصلنامه علمی «مطالعات هنر و زیبایی شناسی» منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این شماره با ۱۰ جستار علمی تألیفی و ترجمه، به بررسی موضوعات مختلف در حوزه هنر و زیبایی‌شناسی می‌پردازد. این فصلنامه به صورت دیجیتالی در پایگاه رسمی آن به آدرس www.artstudiesmag.ir قابل دریافت است.

این شماره توسط تیمی از پژوهشگران و متخصصان هنری تهیه و تنظیم شده است. مدیریت مسئول نشریه بر عهده دکتر محمدرضا عزیزی بوده و دکتر بهنام ترابی نیز به عنوان سردبیر، نقش نظارتی بر کیفیت مقالات دارد. در بخش‌های مختلف این شماره، تیمی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند؛ از جمله دکتر محمدامین خلیلیان به عنوان مدیر داخلی و مصطفی انور و زهرا الوندی به عنوان دبیران بخش ترجمه. همچنین بخش نقد و یادداشت‌های علمی این شماره تحت سرپرستی دکتر ساره سیاحی قرار دارد.

از نظر طراحی و محتوای بصری، این شماره نیز مانند شماره‌های پیشین، با دقت و توجه خاصی به جزئیات ارائه شده است. طراحی جلد توسط کامیاب رحیمی انجام شده و تصویر روی جلد اثری از هنرمند برجسته ایرانی، منصور قندریز، است که به زیبایی نشریه افزوده است. به‌علاوه، طراحی سایت و انتشار نسخه دیجیتال این شماره نیز توسط سیده هانیه یوسفی انجام شده و نسخه دیجیتال آن از طریق پایگاه رسمی نشریه در دسترس است.

این شماره به‌ویژه برای علاقه‌مندان به نقد هنر و پژوهش‌های علمی در حوزه زیبایی‌شناسی و هنر مفید خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها