دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
فراخوان دوسالانه کتاب اصفهان منتشر شد

اصفهان - اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فراخوان بیست و هفتمین جایزه دوسالانه کتاب اصفهان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، با هدف شناسایی و معرفی و تقدیر از آثار ارزشمند و تشویق نویسندگان و مترجمان و ناشران اصفهانی به تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ مکتوب، این دوره از جایزه را برگزار می‌کند.

دبیرخانه بیست و هفتمین جایزه دوسالانه کتاب اصفهان اهداف جایزه را شناسایی و معرفی آثار برتر نویسندگان استان، رشد و توسعه فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی در جامعه، ایجاد انگیزه در نویسندگان و مترجمان برای تولید آثار ارزشمند، حمایت مادی و معنوی از نویسندگان و ناشران و ارتقای سطح کیفی تولیدات فرهنگی استان اعلام کرد.

فراخوان دوسالانه کتاب اصفهان منتشر شد

شرایط آثار ارسالی به دبیرخانه

دبیرخانه جایزه آثار ارسالی را با شرایط زیر می‌پذیرد:

۱. آثار ارسالی باید برای اولین بار از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ چاپ و اعلام وصول شده باشند. مبنای سال انتشار، شناسنامه کتاب است.

۲. کتاب‌های ارسالی باید توسط ناشران اصفهانی یا پدیدآورندگان (نویسنده، مترجم، مصحح) متولد یا ساکن استان اصفهان یا با موضوع استان اصفهان منتشر شده باشند. بنابراین، ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه پدیدآورندگان الزامی است.

۳. کتاب‌های کمک‌درسی و عکس‌برداری‌شده (افست) داوری نخواهند شد.

۴. متقاضیان مجاز به شرکت در همه بخش‌ها هستند.

۵. درخواست‌کنندگان باید فرم درخواست شرکت در این دوره از دوسالانه را پر کرده و دو نسخه از کتاب را به دبیرخانه ارسال کنند. این فرم در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دسترس است. نشانی دبیرخانه: اصفهان- ابتدای خیابان آبشار سوم، بعد از پل غدیر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دبیرخانه بیست و هفتمین جایزه کتاب اصفهان. تلفن: ۳۶۳۰۹۰۹۱ الی ۵. داخلی ۲۲۹ و ۲۷۸

۶. کتاب‌های دریافت‌شده پس داده نمی‌شود.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۱۸ مهرماه اعلام شده است و زمان برگزاری مراسم جایزه در آینده اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها