دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کتاب «زن و بازیابی هویّت حقیقی» تجدید چاپ شد

کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی»؛ گزیده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به چاپ هفدهم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی»؛ گزیده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) که با هدف تبیین مسائل مختلف مربوط به حوزه‌ی زنان با موضوع بازیابی هویّت حقیقی و با نگاهی به شرایط موجود در جوامع اسلامی و غربی گردآوری شده، از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ هفدهم رسید.


این کتاب گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای می‌باشد که در ۴ بخش اصلی و ۲۲ فصل به بررسی مسائل مختلف حوزه زن و خانواده می‌پردازد. از موضوعات این کتاب میتوان به «پیشینه‌ی تاریخی، نگاه غرب به زن، الگوی قرآنی - اسلامی زن، برابری و تفاوت میان زن و مرد، عوامل انحطاط زن، نقش زن در خانواده و اجتماع، مسائل مربوط به حجاب» اشاره کرد.


این کتاب با توجه به اهمیّت و جایگاه ویژه‌ی زن در حوزه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی در چهار بخش، توسط جمعی از محققان و پژوهشگران به زیور طبع آراسته شده است. بخش اول این کتاب به «کلیّات مباحث زن و خانواده» در چهار فصل پرداخته است. در بخش دوم، موضوع «سیمای زن در بُعد فردی» در پنج فصل مورد بررسی قرار گرفته و «سیمای زن در بُعد خانوادگی» موضوع بخش سوم این کتاب است که در هفت فصل تهیّه و تدوین شده است. «سیمای زن در بُعد اجتماعی» موضوع بخش چهارم کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» است.


چاپ هفدهم این کتاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) روانه بازار نشر شده و مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir تهیّه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها