پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
پنجمین شماره نشریه روزانه جشنواره سی‌وششم منتشر شد

پنجمین شماره از نشریه روزانه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در این شماره از نشریه سرمقاله‌ای به قلم حمیدرضا مدقق منتقد سینما با عنوان «سینمای کودک و فیلمنامه‌های مبتنی بر نیازهای او» منتشر شده است.

همچنین گفت‌وگوهایی با سید جواد هاشمی با عنوان «سینمای کودک و ضرورت تجربه عملی در تصمیم‌گیری»، محمود کلاری با عنوان «تابستان همان سال خانوادگی‌ترین فیلمی است که در چند سال اخیر ساخته شده است»، علیرضا خمسه با عنوان «برگزاری جشنواره؛ بستری برای ارزیابی کیفیت فیلم‌ها»، حامد جعفری با عنوان «جشنواره فیلم کودک می‌تواند به بازاریابی فیلم‌های انیمیشن کمک کند» و داود اطیابی با عنوان «بدون حمایت دولت نجات سینمای کودک غیرممکن است» به همراه گزارش نشست رسانه‌ای فیلم‌های اکران شده در چهارمین روز جشنواره منتشر شده است.

پوشش اخبار جشنواره و یادداشت بهناز شیربانی با عنوان «کودکی شیرین نسل ما»، امید معلم با عنوان «اهمیت نگاه تازه»، زهرا روشندل با عنوان «سینما و حقوق کودک؛ از آگاهی تا حمایت» و علیرضا مرادی با عنوان «هویت ویژه جشنواره فیلم کودک» و مطالب خبرنگاران نوجوان از دیگر بخش‌های نشریه شماره پنجم است.

همچنین گزارش تصویری از حاشیه‌های جشنواره، بخش انگلیسی و عربی و… سایر مطالب این نشریه را شامل می‌شود.

علاقه‌مندان به مطالعه شماره پنجم نشریه روزانه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، می‌توانند از اینجا فایل پی‌دی‌اف آن را دریافت کنند.

سی وششمین جشنواره بین اللملی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها