شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
باید با همکاری همه‌جانبه باعث پیشرفت و افزایش سرانه مطالعه در بخش «رودخانه» شویم

هرمزگان - بخشدار بخش رودخانه بیان کرد: باید با همکاری همه‌جانبه باعث پیشرفت و افزایش سرانه مطالعه در بخش رودخانه شویم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، حمزه بی‌نیاز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش رودخانه که در کتابخانه علامه حلّی شهر زیارتعلی برگزار شد با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: باید با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های فرهنگی، باعث پیشرفت و افزایش سرانه مطالعه در منطقه شویم.

بخشدار بخش فرهنگی رودخانه ضمن شادباش هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه نقش همکاری مجموعه‌های مختلف و فعالین فرهنگی در پیشبرد فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش مهم و تعیین کننده‌ای است خواهان حضور فعالین فرهنگی از دهستان‌های بخش در جلسات آینده انجمن کتابخانه‌ها شد تا در راستای پیشرفت فعالیت‌ها در این بخش، گام‌های موثری برداشته شود.

وی بیان کرد: به منظور افزایش شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و آمار کمی و کیفی شرکت کنندگان در جشنواره را افزایش دهیم.

بی نیاز ادامه داد: از طریق کیفیت بخشی در مسابقات، مقام کسب می‌شود و کودکان با کسب مقام است که جذب مسابقات می‌شوند و اگر این مهم محقق شود هر ساله شاهد حضور خودجوش این کودکان در جشنواره خواهیم بود.

بخشدار بخش رودخانه در ادامه از علیرضا حاجبی شهردار شهر زیارتعلی بابت همکاری موثر با کتابخانه و همچنین نصب اِلمان کتاب و فضاسازی محوطه کتابخانه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان نیز مسئول کتابخانه علامه حلّی (ره) زیارتعلی، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه ارائه کرد و ضمن ارائه توضیحاتی درباره سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، خواهان همفکری و همکاری دستگاه‌های فرهنگی بخصوص آموزش و پرورش به منظور برگزاری بهتر و پربارتر این جشنواره شد.

کبری بادرک نیا همچنین گفت: امیدواریم با برگزاری این جلسات شاهد مشارکت دانش آموزان در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح منطقه باشیم.

به گزارش ایبنا، بخش فرهنگی رودخانه در ۱۵۰ کیلومتری شمال شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان و در جنوب استان پهناور کرمان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها