یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
برپایی ۵۰۰ محفل انس با قرآن در مدارس خراسان جنوبی به یادشهیدسیدحسن نصرالله

خراسان جنوبی-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۵۰۰ محفل انس با قرآن به یاد سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برپا شد.

سید علیرضا موسوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: همزمان با سراسر کشوربه یاد ۲۳ هزار و ۳۲۸ روز حیات طیبه این شهید ذوب در ولایت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در یادبود شهید والامقام، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، بیش از ۲۵ هزار دانش آموز دختر و پسر خراسان جنوبی در بزرگترین محفل انس با قرآن کریم در جهان اسلام شرکت کرده و بر تداوم خط سرخ مقاومت تأکید کردند، افزود: حضور دانش آموزان بهارستان علم و ادب را در این محفل قرانی، مبین عشق و ارادت ایشان به ولایت، اطاعت از ولی امر مسلمانان جهان و نایب امام زمان، حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فسطین و لبنان و تأکید بر ادامه راه این شخصیت عالم انقلابی تأثیر گذار دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه شجاعت، عقلانیت، ارتباط وثیق با مرجع مقاومت و ولایت فقیه را سه ویزگی بارز متب شهید سید حسن نصرالله است، گفت: امروزه جبهه مقاومت به رشد و بالندگی رسیده و نرم‌افزار خود را تولید کرده است؛ لذا وجود یا عدم وجود بزرگانی مثل سردار سلیمانی یا سید حسن نصرالله، صدمه‌ی چندانی به تداوم و حیات جبهه مقاومت نمی‌زند.

در محفل قرآنی دبیرستان شهید مطهری بیرجند، با حضور ۲۰۰ دانش آموزان حافظ و قاری برگزیده استان و قاریان ملی و استانی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها