شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
قطار قصه‌گویی کانون به شهر ازنا رسید

لرستان - سومین نشست قصه و قصه‌گویی در راستای برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر ازنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ازنا، سومین نشست قصه و قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان روز شنبه با حضور علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی، کودکان ونوجوانان، خانواده‌ها و جمعی از مسئولان در امام‌زاده قاسم (ع) شهرستان ازنا برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از کودکان ونوجوانان، خانواده‌ها، هنرمندان و مسئولان حاضر در برنامه و محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: در راستای برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی فعالیت‌های مختلفی با همراهی سایر دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی در استان در حال انجام است که این نشست‌ها در نهایت به برگزاری جشنواره استانی در خرم‌آباد خواهد رسید.

قطار قصه‌گویی کانون به شهر ازنا رسید

رضا داوری افزود: در گذشته پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها داستان‌های زیادی را با قصه‌گویی برای فرزندان نقل می‌کردند و با این هنر می‌توان مسائل تربیتی را به کودکان و نوجوانان انتقال داد.

قطار قصه‌گویی کانون به شهر ازنا رسید

منوچهر حسنی شهردار ازنا ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل کانون استان و مسئول و مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون ازنا به دلیل اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در طول سال و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه در امام زاده قاسم (ع) گفت: در این برنامه کودکان و نوجوان علاوه بر آشنایی با قصه‌گویی با اماکن فرهنگی و تاریخی نیز آشنا می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌هایی که با حضور بچه‌ها در کنار مسئولان برگزار می‌شود باعث ایجاد صمیمیت، محبت و در نهایت رشد فرهنگی در جامعه خواهد شد.

قطار قصه‌گویی کانون به شهر ازنا رسید

در قسمتی از این برنامه سمیه امیری معاون فرهنگی اجرایی کانون لرستان نیز به معرفی بخش‌های مختلف جشنواره، نوع انتخاب قصه، اجرا و… پرداخت و در ادامه نمایش طنز «گرگ کتاب‌خوان» از سوی جمشید نادعلی هنرمند پیشکسوت و همکار بازنشسته کانون لرستان اجرا شد و قصه‌گویان حاضر در برنامه به قصه‌گویی پرداختند.

قطار قصه‌گویی کانون به شهر ازنا رسید

دکلمه شعر، خوانش مقاله و اجرای قصه‌گویی از بخش‌های مختلف این جشنواره بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها