یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به مدرسه کم‌برخوردار ارومیه

آذربایجان‌غربی_رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: با حضور مصطفی رحماندوست ۱۰۰ جلد کتاب به مدرسه کم‌برخوردار دخترانه ارومیه اهدا شد.

پرویز اشرافی، در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: توزیع کتاب در مدارس کم‌برخوردار توسط شاعران و نویسندگان مطرح کشور می‌تواند تأثیرات مثبت و ارزشمندی داشته باشد و این اقدام نه‌تنها به گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح سواد دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای الهام‌بخشی به نسل جوان و معرفی ادبیات و شعر به آن‌ها است.

وی افزود: چنین رویدادهایی معمولاً شامل فعالیت‌های جانبی مانند شعرخوانی، کارگاه‌های آموزشی و جلسات گفت‌وگو با نویسنده نیز می‌شود که باعث می‌شود دانش‌آموزان از نزدیک با خلق آثار ادبی آشنا شوند و انگیزه بیشتری برای مطالعه پیدا کنند.

اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به مدرسه کم‌برخوردار ارومیه

اشرافی ادامه داد: این تعاملات فرهنگی می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی مدارس کم‌برخوردار ایفا کند.

رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز به همراه استاد مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کشوری در حوزه کودک و نوجوان، ۱٠٠ جلد کتاب کودک در بین دانش‌آموزان مدرسه دخترانه لیلا در منطقه کم‌برخوردار ارومیه توزیع شد.

اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به مدرسه کم‌برخوردار ارومیه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها