یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کتاب «رزمندگان ایلام در دفاع مقدس» در ۱۲ جلد منتشر شد

ایلام- با هدف آشنایی با رشادت‌های رزمندگان و تاریخ دفاع‌ مقدس؛ کتاب تصویری «رزمندگان ایلام در دفاع مقدس» در ۱۲ جلد از سوی نشر قلاویزان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، با هدف آشنایی با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی؛ کتاب تصویری «رزمندگان ایلام در دفاع مقدس» در ۱۲ جلد از سوی نشر قلاویزان چاپ و منتشر شد.

نبی‌الله تبار از مؤلفان و تلاشگران حوزه ادبیات دفاع مقدس در استان ایلام مجموعه عکس‌ها و تصاویر رزمندگان استان ایلام در دفاع مقدس را در ۱۲ جلد و در قطع خشتی از سوی انتشارات قلاویزان به چاپ رساند.

ابن مجموعه آلبومی از ده‌ها تصویر از رزمندگان ایلامی در دوران جنگ و دفاع مقدس تشکیل می‌دهد که هر عکس زاویه‌ای از جریان جنگ در استان و جبهه‌ها را به مخاطب به اشتراک نگاه می‌گذارد.

این مجموعه مقدمه و متنی ندارد و ضرورت داشت که گردآورنده مقدمه و یادداشتی ثابت برای این مجموعه می‌نوشت و به اهداف و ضرورت انجام این کار، منابع و فعالیت‌های کارشناسی و… می‌پرداخت.

تنوع در انتخاب عکس‌ها لباس‌ها و پوشش کردی و محلی رزمندگان، نوع ادوات جنگی، محیط جغرافیایی و اماکن نظامی، صداقت و صمیمیت و سادگی در پوشش و چهره شخصیت‌ها، طبیعت و مناطق جنگلی، اقدامات ستادی و لجستیکی در پشت جبهه‌ها و…هر کدام لایه‌هایی از زندگی و حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها را نشان می‌دهد.

به گزارش ایبنا؛ نشر قلاویزان کتاب ۱۲ جلدی و تصویری «رزمندگان ایلام در دفاع مقدس» به انتخاب و گردآوری نبی‌الله تبار در ۵۰۰ جلد و در قطع خشتی در سال ۱۴۰۲ به صورت تمام رنگی چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها