یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کارگروه کاغذ فعال است / بازگشت ذی‌نفعان به میز گفت‌وگو

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر تداوم فعالیت کارگروه کاغذ تاکید و بیان کرد: قطعاً همه ذی‌نفعان و کارشناسان، به میز گفت‌وگو برمی‌گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا عبدالحسین کلانتری، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران حوزه کتاب درباره جدیدترین تصمیمات حوزه چاپ و نشر به پرسش‌ها پاسخ داد.

کلانتری در پاسخ به پرسش ایبنا درباره فعالیت کارگروه کاغذ بیان کرد: کارگروه کاغذ، کمافی‌السابق به فعالیت خود ادامه می‌دهد و قطعاً تقویت خواهد شد و همه ذی‌نفعان و کارشناسان، به میز گفت‌وگو برمی‌گردند تا در نهایت امر بتوانیم تصمیماتی بگیریم که موجب رونق صنعت چاپ و نشر شود.

وی درباره سیاست‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کاغذ تحریر ناشران گفت: از روز نخست، همه سعی و تلاش معاونت همچنین تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که همه نهادها و سازمان‌های ذی‌مدخل در حوزه کاغذ، مسئولیت خود را انجام دهند که در نهایت امر بتوانیم شاهد رونق صنعت چاپ و نشر باشیم؛ همه سعی و تلاش در این مسیر است. جلسه امروز برای تحقق این هدف برگزار شد اما برای نتیجه‌گیری خیلی زود است.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگاران درباره سیاست معاونت امور فرهنگی در تعامل با فعالان گروه‌های چاپ و نشر گفت: تاکید می‌کنم، با همه ذی‌نفعان و گروه‌های مرتبط با حوزه کتاب و نشر گفت‌وگو می‌کنیم. این دیدار و گفت‌وگوها، گروه گروه انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها