دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
باغ موزه دفاع مقدس زنجان فردا افتتاح می‌شود

زنجان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: فردا و به صورت ویدئو کنفرانسی باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان افتتاح خواهد شد.

سید شمس الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته موزه دفاع مقدس زنجان؛ فردا توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این موزه در ۶ هکتار ساخته شده است، اضافه کرد: این باغ موزه شامل بخش‌های مختلفی از جمله بخش‌های اداری، کتابخانه، اسناد و محوطه که شامل اسناد اداری و اسناد کتابخانه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس استان زنجان گفت: از دیگر بخش‌های این موزه شامل گالری هنر است که در آن آثار هنری مربوط به شهدا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه در موزه دفاع مقدس قریب به ۲۰۰ هزار سند مربوط به موزه شهدا نگهداری و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، افزود: در این موزه روایتی مصور از زبان هنرهای تجسمی و ویدئومپینگ و امثال آن استفاده شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه بازدید از این موزه برای عموم آزاد خواهد بود، اضافه کرد: در ادامه فعالیت این موزه سایر اسناد رسیده نیز اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط