دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
هفدهمین کنگره ملی شعر «در کوچه آفتاب» در گتوند آغاز شد

خوزستان- هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب (یادمان قیصر امین پور) از امروز دوشنبه با بخش‌های متنوع در گتوند آغاز شد.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب (یادمان قیصر امین پور) از امروز دوشنبه با مهرواره استانی شعر دانش‌آموزی در گتوند آغاز شد. این کنگره در ششم آبان ماه با نشست محفل ادبی لحظه‌های کاغذی، شعرخوانی شاعران و اجرای موسیقی سنتی در آرامگاه قیصر وارد فاز اجرایی شده بود.

هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب (یادمان قیصر امین پور) در چهار بخش و چهار روز برگزار می‌شود که امروز همزمان با مهرواره شعر دانش‌آموزی نیز جشنواره خوشنویسی در مسیر باد بابرپایی نمایشگاه خوشنویسی با حضور استادان خوشنویسی در حال برگزاری است. و تا دهم آبان‌ماه ادامه دارد.

هشتم آبان ماه ساعت ۱۵ کارگاه شعر با حضور شاعران کشوری چون «حمیدرضا شکارسری»، «سعید بیابانکی» و «پرویز بیگی حبیب آبادی» در سالن اجتماعات قیصر امین پور برگزار می‌شود.

برنامه اصلی هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب شامگاه سه شنبه ساعت ۲۰ با حضور مسئولان استانی و کشوری در آرامگاه قیصر برگزار و از طرح یادمان قیصر رونمایی می‌شود. روز دهم آبان ماه گتوند میزبان کارگاه خوشنویسی با حضور استاد شهبازی مدرس برجسته کشوری و علاقه‌مندان این حوزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها