به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، همزمان با آغاز سی و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اکران فرهنگی «خواندن برای همدلی» به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و اهمیت کتاب در فضای تبلیغات شهری پایتخت را اجرا کرد.
در این اکران فرهنگی، از جملاتی همچون «با کتاب بخواب»، «با کتاب سفر کن»، «رفیق بیکلک»، «به اندازه برج میلاد کتاب هست»، «کتاب از دستت نیفته»، «وقتی در راهی»، «بینهایت خواندن» و «تولدت مبارک» با تصاویری که حاکی از آن است که کتاب میتواند در همه زمانها و لحظهها همچون همراهی گرانقدر تاثیرگذار باشد استفاده شده است.
سی و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ تا ۳۰ آبانماه با شعار «خواندن برای همدلی» آغاز و تبلیغات اطلاعرسانی این هفته نیز در بیلبوردهای پایتخت اکران شده است.
نظر شما