دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۹
«اصول تمرينات كششي» به بازار نشر رسيد

كتاب «اصول تمرينات كششي» اثر «پاول كالينز» با ترجمه فرنوش فطورسي و ماندانا سنگاري که به بيان تمرينات كششي به صورت تصويري و ارايه اطلاعات درباره هريك از آن‌ها مي‌پردازد، منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين اثر ضمن اشاره به اين مطلب كه تمرينات كششي يك قسمت مهم از زندگي است، به ارايه اين تمرينات براي استفاده روزانه و جلوگيري از آسيب‌ها و جراحت‌هاي غيرقابل پيش‌بيني مي‌پردازد.
 
اثر حاضر در 14 فصل تنظيم شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به تست‌هاي انعطاف‌پذيري و اندازه‌هاي دامنه‌ مفصل، ارزيابي عضلات در حالت غيرفعال، برنامه‌هاي كششي عمومي و تمرينات كششي عضلات مختلف بدن اشاره كرد. 

در قسمتي از مقدمه مؤلف آمده است: «حركات كششي به نوبه‌ي خود مي‌تواند به عنوان يك برنامه روزمره انجام شود تا شما را براي كار يا انتقال از تمرين‌هاي سطح پايين به حركات و ورزش‌هاي قوي‌تر آماده سازد. كشش بدين معنا نيست كه چقدر مي‌توانيد خم شويد يا دست و پا را حركت دهيد، بلكه به سادگي يك روش نگه‌داري بدن و حفظ دامنه حركتي مفاصل است كه به كاهش ريسك صدمه كمك مي‌كند. اگر شما سالم باشيد مي‌توانيد فرا گيريد كه چگونه حركات كششي ايمن انجام دهيد و از مزاياي اصول كشش لذت ببريد.» 

كتاب اصول تمرينات كششي از سوي انتشارات بامدادكتاب در شمارگان 2000 نسخه، 144 صفحه و 35000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط