یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۰
تغذيه ورزشي براي  کودکان، نوجوانان و جوانان

کتاب «تغذيه ورزشي براي کودکان، نوجوانان و جوانان» اثر «آن ليت» با ترجمه دکتر فرهاد رحماني‌نيا، ندا آقايي، سعيد شادمهري و نسيم حبيب‌زاده، با رويکردي نوين به موضوعاتي نظير کنترل وزن و اختلالات تغذيه‌اي، منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با ارايه برنامه مکمل‌هاي ورزشي و رژيم‌هاي غذايي براي ورزش‌هاي استقامتي و مصرف انرژي براي افزايش توده عضلاني براي نوجوانان و جوانان، مي‌تواند براي مربيان، ورزشکاران و همچنين والدين نيز موثر واقع شود.

کتاب حاضر از 13 فصل تشکيل شده است که از جمله آن‌ها مي‌توان به مايعات براي ورزشکاران، مصرف انرژي براي افزايش توده، برنامه غذايي براي برخي ورزش‌ها و غذاهاي حاضري پر طرفدار اشاره کرد.

در قسمتي از مقدمه مولفان آمده است: «بي‌شک درک دقيق آثار فعاليت‌ بدني مستلزم آگاهي و شناخت همه جانبه‌اي است که بخشي از آن به علم بيوشيمي و تغذيه مربوط مي‌شود. متاسفانه با وجود پيشرفت همه جانبه علوم ورزشي، تعداد کتاب‌هاي تغذيه ورزشي منتشر شده در کشورمان که بتواند به تشريح و تبيين همه جانبه کاربرد‌هاي تغذيه ورزشي بپردازد، بسيار اندک است.»

کتاب «تغذيه ورزشي براي کودکان، نوجوانان و جوانان» از سوي انتشارات بامداد کتاب و نشر ورزش در شمارگان 2000 نسخه، 192 صفحه و 40000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط