شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲

اميرمحمد اعتمادي،‌ برگزيده دومين دوره جايزه كتاب فصل براي رمان «مارها تشنه‌اند» اين روزها با به پايان رساندن رمان «قانون جنگل» رمان ديگري را در مراحل پاياني بازنويسي دارد. به گفته اعتمادي اين رمان درباره زندگي يك فوتباليست و نسبت او با اميدواري ا‌ست./

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اعتمادي گفت: نگارش اين رمان برايم از جذابيت خاصي برخودار بود و به همين جهت هنوز رمان «قانون جنگل» را باز‌نويسي نكرده‌ام. در اين رمان يک تئوري را به گونه‌اي مطرح كرده‌ام و قالب اصلي داستان با توجه به درونيات قهرمان اصلي طوري بيان شده كه حتي سرطان هم نمي‌تواند انسان اميدوار را از پاي درآورد و در صورتي كه آدمي اميدش را از دست بدهد، حتي يك سرماخوردگي ساده نيز او را نابود مي‌كند.

وي براساس تجاربش در پزشكي از فرآيند تقسيم سلولي و نقش عوامل بيروني و روحيات انسان در ارتقاي سلامتي سخن گفت و توضيح داد: ما روزانه هزاران بار سرطان را پشت سر مي‌گذاريم؛ چرا كه بدنمان براساس فرآيند «فاگوسيتوز» با آن مقابله مي‌كند. 

اعتمادي اضافه كرد: اين قهرمان داستانی قصد دارد با قدرت ايمان سلامتي‌اش را به دست بياورد و به همين جهت مردم و برخي شخصيت‌هاي سياسي هم در اين مبارزه با او همراه شوند.

به گفته اعتماي اين كتاب به احتمال زياد به نشر ققنوس يا مرواريد سپرده خواهد شد. 

 «اميرمحمد اعتمادي» متولد ۱۳۳۹ نوشهر و پزشک است. از اعتمادي تاكنون رمان‌هاي «ژرفاي چاه»، «افسانه‌ي توتل» و «همسفر مرغ عشق» و نيز «مارها تشنه‌اند» از سوي نشر «آگه» منتشر شده است. 

رمان «مارها تشنه‌اند» اين نويسنده برگزيده جايزه كتاب فصل، جايزه ادبي اصفهان و نامزد دريافت كتاب سال بود. اين كتاب سال 87 از سوي نشر آگه روانه بازار كتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط