شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
طرح مباحث جدید نقطه تمایز کتابم با سایر آثار است

مولف کتاب «مقدمه‌اي بر آناليز هارمونيك» از استان سمنان معتقد گفت: طرح مباحث جدید در این اثر، اصلی‌ترین ویژگی این کتاب است، چراکه سایر آثار منتشر شده در این حوزه قدیمی‌اند.-

علي غفاري در گفت‌وگو با به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره موضوع اصلی این کتاب اظهار کرد: آناليز هارمونيك، شاخه‌اي از رياضيات است كه نمايش توابع يا سيگنال‌ها را بررسی مي‌كند. در هارمونيك مفاهيمي مانند سري‌هاي فوريه، تبديلات فوريه، گروه‌هاي توپولوژيكي و ... بررسي مي‌شوند.

وی ادامه داد: این کتاب نتیجه تدريس چند ساله دروس آناليز در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي است و اهميت و كاربرد بسیاری در علوم مختلف دارد.
 
دانشيار دانشگاه سمنان درباره نقطه تمایز این اثر با سایر آثار منتشر شده این حوزه گفت: درباره این موضوع تنها یک کتاب 15 سال پیش تالیف شده بود که اکنون بسیاری از مباحث آن قدیمی شده است. از این نظر، کتاب حاضر اثر جدید و به روزتری است.

وی تاکید کرد: در این کتاب درباره مباحثی صحبت شده است که بسیاری از آن‌ها در 10 سال گذشته شناخته نشده بودند.

به گفته غفاری، اين كتاب در شش فصل با عناوین «مفاهيم بنيادي، گروه توپولوژيك و خواص آن، اندازه و خواص آن، پيچش، ميانگين‌پذيري و مشخص‌سازي عملگرها روي دوگان جبرهاي باناخ» تالیف شده است. 

كتاب «مقدمه‌اي بر آناليز هارمونيك» نوشته علی غفاری با شمارگان 200 نسخه و بهای 73 هزار ریال از سوی انتشارات دانشگاه سمنان روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط