چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
فرشاد دوباره آقای گل می‌شود

گلزن به‌یادماندنی باشگاه پرسپولیس در دهه‌های 60 و 70 و ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان از بازنویسی و انتشار کتاب «فرشاد آقای گل» که روایتگر وقایع زندگی حرفه‌ای‌اش است، خبر داد.-

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: کتاب «فرشاد آقای گل» بعد از خداحافظی من از میادین فوتبال و با کوشش جمشید صداقت‌نژاد منتشر شد و در آن به اتفاقات دوران بازی من در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران اشاره شده است. 

مهاجم‌ سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس با بیان این‌که این کتاب از معدود آثاری است که در زمینه خاطرات ورزشکاران تالیف و منتشر شده، گفت: با توجه به استقبالی که از این اثر شد و از آن‌جایی که متاسفانه پس از فروش نسخه‌های چاپ اول، این کتاب به چاپ‌های بعدی نرسید و نایاب شد، قصد دارم آن‌‌را بازنویسی کنم و دوباره برای انتشارش اقدامات لازم را انجام دهم. 

وی زمان انتشار مجدد کتابش را آینده‌ای نزدیک عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر به دلیل‌ مشغله‌هایی که داشتم، موفق به بازنویسی کتاب فرشاد‌ آقای گل نشدم و انشاالله در یکی دو سال آینده کتابی درخور توجه را به علاقه‌مندان فوتبال به ویژه طرفداران باشگاه پرسپولیس تقدیم می‌کنم. 

پیشکوست فوتبال ایران درباره مراسم رونمایی کتاب جامع پرسپولیس هم گفت: پیش از آغاز مراسم قدردانی از چهره‌های ماندگار باشگاه پرسپولیس از من هم دعوت شد که موفق به حضور در این مراسم نشدم اما به یقین کتاب جامع پرسپولیس را تهیه و مطالعه خواهم کرد. 

فرشاد پیوس متولد 22 دی‌ماه 1340 در هفت دوره مسابقات لیگ کشورمان با پیراهن پرسپولیس شرکت کرد و در چند دوره عنوان «آقای گل» را به دست آورد. وی با 153 گل زده، بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس است و سال 1990 در بازی‌های آسیایی پکن با تیم ملی ایران به قهرمانی رسید. پیوس بیستم تیرماه 1376 و در بازی مقابل استقلال تهران برای همیشه با دنیای فوتبال خداحافظی کرد و پیراهن شماره 17 پرسپولیس را به مهدی مهدوی‌کیا سپرد. کتاب فرشاد آقای گل همان سال در 180 صفحه از سوی نشر پهلوان منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط