یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
بیان چرایی نماز خواندن در کتاب «مربی عزیزم چرا نماز بخوانم؟»‌

کتابی با عنوان «مربی عزیزم چرا نماز بخوانم؟»‌ با نوشتاری ساده درصدد پاسخگویی به سوالات کودکان درباره نماز است.-

سیدحیدر شاه‌زیدی، نویسنده کتاب «مربی عزیزم چرا نماز بخوانم؟»‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ درباره جدیدترین کتابش در حوزه نماز،‌ اظهار کرد: این اثر حاصل تجربه 20 سال کار من با گروه‌های سنی کودک و نوجوان است.

وی با بیان این‌که این کتاب ویژه نوجوانان به‌ویژه نوجوانی که در آستانه تکلیف قرار دارند،‌ نوشته است، ادامه داد: با توجه به حساسیت این سن،‌ این کتاب تلاش دارد به بیان ماهیت و چرایی نماز بپردازد.

شاه‌زیدی با اشاره به این‌که بیشتر کتاب‌های نوشته شده در حوزه نماز رویکرد آموزشی دارند، ‌گفت: من به ‌دنبال آن بودم تا به مخاطب بگویم این حرکات در نماز چه مفهومی دارند و چرا باید نماز خواند.

نویسنده کتاب »مربی عزیزم چرا نماز بخوانم؟»‌ اظهار کرد:‌ علاوه بر تمایز محتوایی این اثر به نسبت آثار هم‌سطح خود، 110 نکته در این تالیف بیان شده‌ که شامل عمده سوالات نوجوانان درباره نماز است.‌ این نکات در 11 بخش تنظیم شده‌اند و در هریک از این بخش‌ها یک پرسش به همراه 10 پاسخ وجود دارد.

وی افزود: من سال‌ها مربی پرورشی بودم و طی این سال‌ها به تجربه دریافتم که بچه‌ها با آموزش نماز مشکلی ندارند و مشکل عمده آن‌ها و درگیری‌ ذهنی‌شان در چرایی نماز است.‌ بنابراین حاصل 20 سال تجربه خودم را در قالب این اثر ارایه کرده‌ام و با توجه به رویکرد پرسش و پاسخی که دارد، توامان می‌تواند مورد استفاه والدین، مربیان و نوجوانان قرار بگیرد.

 کتاب «مربی عزیزم چرا نماز بخوانم؟» طی یک ماه آینده در 32 صفحه به همت انتشارات نور ثامن اصفهان‌ در قطع وزیری روانه بازار نشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط