سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
حضور چهره‌های شعر در منزل سیمین بهبهانی/ اشک‌های سیدعلی صالحی برای بانوی غزل

بعدازظهر امروز جمعی از شاعران و نویسندگان به منزل سیمین بهبهانی رفتند و با فرزندان وی همدردی کردند. مشفق کاشانی، ساعد باقری، فاطمه راکعی و افشین علا از جمله این چهره‌ها بودند. فرزند بهبهانی نیز گفت که آقای سیدعلی صالحی پشت تلفن و به هنگام تسلیت گفتن برای مادرم به شدت گریست.

«علی بهبهانی» پسر سیمین به خبرنگاران خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) که برای عرض تسلیت به خانواده بهبهانی در خانه بانوی غزل ایران، حاضر شده بودند، گفت: ساعت 1:15 دقیقه بامداد امروز، سه‌شنبه 28 مرداد، از بیمارستان پارس خبر درگذشت مادرم را به ما اعلام کردند و از آن لحظه چشم روی هم نگذاشتیم.

وی اضافه کرد: امروز چهره‌هایی مانند «مشفق کاشانی»، «سهیل محمودی»، «ساعد باقری» به منزل ما آمدند و ابراز همدردی کردند، ضمن این‌که «علی باباچاهی» هم به دلیل کسالتی که داشت با تماس تلفنی تسلیت گفت. همچنین «سیدعلی صالحی» هم امروز با ما تماس گرفت و گفت به شدت از این اتفاق متاثر است و هنگام ادای این کلمات به شدت گریست.

بهبهانی درباره تاریخ دقیق مراسم خاکسپاری بانوی غزل ایران توضیح داد: تصمیم گرفتیم طبق وصیت‌نامه مادرم عمل کنیم و او را در امامزاده طاهر کرج به خاک بسپاریم و مراسم خاکسپاری سیمین بهبهانی هم جمعه 31مرداد در این محل برگزار می‌شود. 

بعداز ظهر امروز «فاطمه راکعی» و «افشین علا» هم با حضور در منزل سیمین بهبهانی به خانواده وی تسلیت گفتند. 

سیمین بهبهانی، شاعر فقید کشورمان پس از تحمل یک دوره بیماری، بامداد امروز، سه‌شنبه  28 مرداد در بیمارستان پارس تهران درگذشت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط