جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
سلسله نشست‌های سعدی شناسی در کانون پرورش فکری زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: سلسله نشست‌های سعدی شناسی در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای شناساندن مشاهیر شعر کشور و همچنین پرورش استعدادهای ادبی در کانون پرورش فکری استان؛ نشست‌های ادبی با حضور اعضای کانون برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نشست‌ها با محوریت بررسی عناصر زیبایی شناختی در غزل سعدی با حضور جمعی از شاعران نوجوان کارگاه‌های ادبی مرکز یک و سه برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه حضور در این نشست‌های ادبی رایگان است و در آن عناصر زیباشناختی شعر بیان می‌شود، اضافه کرد: پس از استعدادسنجی افراد مستعد به باشگاه رویش ادبی قاف معرفی می‌شوند.

عیسی خانی همچنین از انتشار فراخوان جذب استعدادهای نوجوان در حوزه شعر و داستان خبر داد و گفت: پس از شناسایی استعدادها در این بخش و علاقه‌مندان نسبت به برگزاری دوره‌های تخصصی برای آنها اقدام می‌شود.

عیسی خانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸ مرکز کانونی در استان فعال است، اضافه کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ۱۲ هزار و ۶۰۴ نفر است و خوشبختانه درصد اعضای روستایی نیز بالاست و با توسعه متوازن امکانات کودکان این مناطق هم از برنامه‌های کانون بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط