چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰
كتابخانه تسنيم نور پذيراي مدارس مي‌شود

همزمان با برگزاري هفته كتاب، كتابخانه تخصصي تسنيم نور پذيراي گروه‌هاي متعددي از مديران، مسوولان و دانش‌آموزان موفق مي‌شود. اين بازديدها همراه با جلساتي در راستاي معرفي فعاليت‌ها و خدمات كتابخانه‌اي برگزار خواهند شد./

حسين عالم‌بخش، مدير روابط عمومي موسسه تسنيم نور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر، عنوان داشت: مسوولان مدارس و دانش‌آموزان با حضور در اين نشست‌ها ضمن آشنايي با محيط كتاب و كتابخواني، از فعاليت‌هاي جنبي اين مركز نيز آگاه مي‌شوند.

وي همچنين آشنايي مسوولان مدارس با كارشناسان روان‌شناسي، مشاوره و ... را از ديگر خدماتي برشمرد كه اين كتابخانه در راستاي برطرف كردن مشكلات درسي، مشاوره‌اي، رفتاري و ... مي‌تواند در اختيار علاقه‌مندان قرار دهد.

عالم‌بخش كشف استعدادهاي گوناگون دانش‌آموزان و هدايت‌كردن آنها در زمينه‌هاي مناسب را از ديگر اهدافي برشمرد كه موسسه و كتابخانه تخصصي تسنيم نور فعاليت‌هاي ويژه‌اي در آن حوزه انجام مي‌دهند و گفت: اين طرح با عنوان «طرح ملي سپهر ايراني» مدتي است با هماهنگي آموزش و پرورش شهر همراه با آزمون‌هايي برگزار مي‌شود.

مدير روابط عمومي موسسه تسنيم نور يادآور شد: با همكاري مسوولان مدارس، جلساتي از كلاس‌هاي درسي مرتبط با حوزه كتاب، كتابخواني و مطالعات درسي با همكاري كارشناسان در اين كتابخانه برگزار مي‌شود تا تأثير بيشتري در آموزه‌هاي دانش‌آموزان و آشنايي آنها با محيط و فعاليت‌هاي كتابخانه‌اي داشته باشد.

هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از بيست و سوم تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط