یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
پايان ارديبهشت، آخرين فرصت ثبت‌نام در شهرك چاپ و نشر

مديرعامل شهرك چاپ و نشر از فرصت 47 روزه چاپخانه‌داران، صحافان، ليتوگرافان، ناشران و كتابفروشان و صباغان براي ثبت‌نام در اين شهرك خبر داد. به گفته وي پايان ارديبهشت ماه امسال آخرين فرصت ثبت‌نام اعلام شده است._

احمد ابوالحسني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اظهار داشت: در مدت زمان كمتر از يك ماه، استقبال خوبي از سوي اصناف مختلف انجام شد، اين موضوع نشانگر علاقه آنها به فعاليت‌هاي جمعي است.

وي افزود: اين شهرك در فضايي در منطقه احمدآباد مستوفي در صدد است تا با تجميع دست‌اندركاران صنعت چاپ و نشر، فضايي حرفه‌اي ايجاد كند.

ابوالحسني با اشاره به همكاري پنج اتحاديه شهر تهران در ساماندهي شهرك چاپ و نشر، گفت: اعضاي اين پنج صنف مي‌توانند با مراجعه به اتحاديه‌هاي خود، براي به ثبت‌نام و درخواست مساحت مورد نياز خود اقدام كنند.

وي تصريح كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند با در دست‌داشتن جواز كسب به اتحاديه خود مراجعه و درباره شرايط مالي و اعتباري حضور در اين شركت اطلاع لازم را كسب كنند.

ابوالحسني درباره بهاي واگذاري زمين در اين شهرك توضيح داد: هر متر مربع از اين زمين به مبلغ 180 هزار تومان به فروش مي‌رسد و متقاضيان مي‌توانند يك سوم پول زمين را به صورت نقدي و باقي آن را تا 60 ماه به صورت اقساط پرداخت كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط