دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
نگاهي مجدد به آموزش فنون و اصول تكواندو

دومين جلد كتاب «همراه با تكواندو» از سوي انتشارات علم‌آفرين اصفهان به چاپ سوم رسيد. آموزش فنون تكواندو از فرم يك تا فرم هشت از جمله اطلاعات اين كتاب به شمار مي‌رود._

مدير مسوول انتشارات علم‌آفرين، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر عنوان داشت: كتاب «همراه با تكواندو» كه اثر جواد ابن‌يمين از مربيان تكواندوي اصفهان است، همراه با توضيحات تفكيك شده و مرتبط با هر فرم(يك تا هشت)، مي‌كوشد اصول اين ورزش را ترويج كند.

سيدمحمد نظام‌الدين تصريح كرد: مولف در اين نوشتار سعي دارد با حذف موارد غيرضروري و پرداختن به مطالب مورد نياز ورزشكاران اين حوزه، از حجم كتاب بكاهد و مطالب آن را به صورت منبعي كامل در اختيار هنرآموزان حرفه تكواندو قرار دهد.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه در اين اثر اجراي حركات تكواندو توسط قهرمانان مسابقات جهاني پومسه انجام شده، حركات آموزشي ارايه شده در آن نيز مطابق با استانداردهاي فدراسيون جهاني تكواندو و از نظر فني از كيفيت مطلوبي برخوردارند.

جلد دوم كتاب «همراه با تكواندو» اثر جواد ابن‌يمين در شمارگان 2000 نسخه و بهاي 15 هزار ريال از سوي انتشارات «علم‌آفرين» اصفهان به تازگي منتشر و راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط