شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵
اجراي طرح آزمايشي كاريابي چاپ

مدير وبسايت «خانواده چاپ» از اجراي آزمايشي طرح «كاريابي چاپ» در اين سامانه اطلاع‌رساني خبر داد و گفت: اين اقدام با هدف جلب و جذب نيروي كارگر ماهر در چاپخانه‌ها اجرا شده است.\

عليرضا سوري با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين طرح به صورت آزمايشي در نيمه اول سال 1390 اجرا مي‌شود و بر اساس آن 8 نقطه در مناطق مختلف تهران آماده ثبت‌نام از متقاضيان كار در چاپخانه‌ها خواهند شد.

وي ادامه داد: در اين راستا، دفترهاي ثبت‌نام از متقاضيان در ميدان‌هاي اصلي شهر تهران مانند ميدان خراسان، ميدان بهارستان، بازار تهران و ... واقع شده و پس از ثبت‌نام از متقاضيان اطلاعات آن‌ها در وبسايت خانواده چاپ قرار مي‌گيرد.

سوري با بيان اينكه فعاليت برخي از اين مراكز آغاز شده است، يادآور شد:‌ نشاني و محل دقيق هر يك از اين مراكز به‌زودي اطلاع‌رساني خواهد شد.

وي تصريح كرد: متقاضيان كار پس از ثبت‌نام در اين مراكز به چاپخانه‌ها و مراكزي كه جوياي كارگر هستند، معرفي مي‌شوند.

به گفته سوري، همچنين بخش خريد و فروش ماشين‌آلات صنعت چاپ نيز در اين سايت گنجانده شده تا خريد و فروش ماشين‌هاي حوزه چاپ تسهيل شود.

وي در اين‌باره توضيح داد: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به لينك خريد و فروش ماشين‌هاي چاپ، مشخصات خود را به همراه ماشين‌‌ و دستگاه مورد نيازشان ثبت و منتظر پاسخ از سوي مراجعه‌كنندگان باشند.

مدير سايت خانواده چاپ، از اين اقدام به عنوان راهكاري نوين براي گسترش فرهنگ خريد و فروش آنلاين نام برد و افزود:‌ اگر شرايط خريد آنلاين براي افراد وجود داشته باشد، علاوه بر صرفه‌جويي در وقت و هزينه مي‌توان حجم گسترده‌اي از مبادلات را به اين شيوه انجام داد.

سايت خانواده چاپ به نشاني اينترنتي www.printfamily.ir فعاليت مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط