سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۰
ساخت فيلم زندگي "قيصرامين پور" در مرحله تحقيق متوقف شد

ناصر صفاريان فيلمساز گفت: قرار بود فيلم مستندي از زندگي و آثار زنده ياد"قيصرامين پور" ساخته شود،اما به دليل وضعيت جسماني مرحوم امين پور و بيماريش اين فيلم در مرحله تحقيق متوقف شد.

ناصر صفاريان نويسنده و فيلمساز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري كتاب(ايبنا) با اظهار تاسف از مرگ ناگهاني زنده ياد "قيصرامين پور" اظهار داشت: پس از پايان توليد فيلم "وقت خوب مصائب" كه براساس زندگي احمدرضا احمدي ساخته شد، قصد داشتم فيلمي مستندي را بر اساس زندگي و آثار " قيصرامين پور" بسازم كه به دليل وضعيت جسماني وي ناتمام ماند.

وي با بيان اينكه، زنده ياد "قيصرامين پور" به دليل وضعيت جسماني كه داشت با ساخت اين فيلم مخالف بود، خاطرنشان ساخت: بار ديگر يكي از چهره هاي ادبي و مطرح كشورمان را از دست داديم و اميدوارم بتوانيم از طريق تصوير (فيلم و سريال) به زندگي و آثار چنين بزرگاني در زمان حياتشان بپردازيم.

صفاريان با اشاره به اينكه، ادبيات هميشه دغدغه ام بوده و هست تصريح كرد: فكر مي كنم سينما مي تواند شاعران و نويسندگان را كه بخشي از فرهنگ يك مملكت هستند به مخاطب معرفي كند و زواياي كشف نشده  از زندگي آنها را در مقابل مخاطب آشكار كند و در كل چهره ملموس تري از آنها به مردم عرضه كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط