سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

جدول پرفروش‌ترین رمان های آلمان این هفته پذیرای دو رمان «زیباترین خطای زندگی من» نوشته «سوزان الیزابت فیلیپس» و «سونیا. شفادهنده» به قلم «ترودی کاناوان» بود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل ، رمان «زیباترین خطای زندگی من» نوشته «سوزان الیزابت فیلیپس» نویسنده آمریکایی با ترجمه «الفریده پشل» در 448 صفحه در انتشارات «بلن ولت» به زیر چاپ رفته و در بدو ورود سومین رمان پرفروش هفته شده است. این نویسنده یکی از پرمخاطب ترین نویسندگان جهان است که خيلي اتفاقي وارد عرصه نویسندگی شد و نخستين كتابش با عنوان «پل کوپرلند» را با نام مستعار «جوستین کول» در سال 1983 منتشر كرد كه به صورت مشترك با دوستش نوشته بود. این کتاب آخرین کتاب مشترک این دو دوست بود و «سوزان» اندکی بعد نخستین رمانش با نام «افتخار طلوع کرده» را منتشر کرد و پس از آن به ادامه فعالیت خود در این عرصه پرداخت.

در رمان «زیباترین خطای زندگی من» شخصیتی به نام «مگ» ساقدوش دوست مشهور خود «لوسی» و نامزدش «تد» در مراسم ازدواج است که «تد» از جمله قهرمانان ورزشی زادگاهش «وینته» در تگزاس است. در جریان مراسم ازدواج زمانی که «مگ» با دوستش در مورد تردید خود نسبت به این ازدواج صحبت می کند، عروس پایش سست شده و ماجراهای دیگری در مسیر داستان شخصیت های اصلی پیش می‌آید. 

دومین رمان تازه وارد این هفته با عنوان «سونیا . شفا دهنده» به قلم «ترودی کاناوان» نویسنده استرالیایی است که به محض ورود به بازار مکان هشتم جدول را در اختیار گرفته است. «لورکین» پسر «سونیا» جادوگر سیاه دزدیده می‌شود. سارقان امیدوارند که از این پسر هنر شفا دادان از راه جادو را که در این منطقه ناشناخته است، بياموزند. «لورکین» می‌داند که این توانایی در موقعیت جنگي یک توانایی ارزشمند است و از این رو تصمیم می گیرد که از آن مانند یک راز نگهداری کند ولی اندکی بعد با «تیوارا» آشنا و به او علاقمند می شود .........
«ترودی کاناوان» متولد سال 1969 در ملبورن است. او به عنوان گرافیست و طراح در انتشاراتی‌های متعددی کار کرده و در سال 1999 جایزه بهترین داستان های کوتاه تخیلی کشورش را دریافت کرد. نخستين رمان او با عنوان «انجمن جادوگر سیاه» که سرآغاز یک سه‌گانه بود ، در سال 2001 در استرالیا منتشر شد و موفقیت چشمگیری را در جهان کسب کرد. دومین سه گانه پرفروش این نویسنده با نام «عصر پنج» منتشر شد. وی هم اینک روی یک سه گانه دیگر کار می کند که دنباله داستان «سونیا» است. 

در هفته‌ای که گذشت رمان «اقدام» پرفروش ترین رمان هفته بود و پس از آن به ترتیب رمان های «ضربه کاری»، «مارینا»، «پادشاه سالخورده در تبعیدگاهش»، «پوسیدگی»، «هرکس به تنهایی برای خودش می میرد»، «برای عجله کردن وقت ندارم» و «بخار نودل آبی» در مکان‌های بعدی جای داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها