دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
«اندیشه‌های به یادماندنی» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی کتاب «اندیشه‌های به یادماندنی» تالیف رضا عبداللهی دوشنبه (14 شهریور) از ساعت 17 تا 19 با حضور جمعی از نویسندگان و منتقدان در فرهنگسرای آفتاب برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای آفتاب، مراسم رونمایی این اثر با حضور علی آبان، عباس کریمی و جمعی از کارشناسان و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و ادب برگزار می‌شود.

«اندیشه‌های بیادماندنی» دربرگیرنده مجموعه مقاله‌های ادبی رضا عبداللهی در حوزه شعر را شامل می‌شود. این اثر از سوی انتشارات تجلی‌مهر منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

رضا عبداللهی متولد 1330، شاعر، مصحح، پژوهش‌گر و مسوول نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است. دیوان‌های «واله اصفهانی»، «میرزا ابوالحسن فراهانی»، «شفیعای شیرازی»، «صبوری تبریزی» و «حسرت همدانی» با تصحیح او منتشر شده‌اند.

مجموعه‌های شعر «در حاشیه سکوت» (غزل)، «گزیده ادبیات معاصر» (غزل)، «با تمام خستگی لبخند داشت» (مثنوی)، «دلم هرکجا هست یادش بخیر» (غزل)، «کدامین جمعه می‌آیی» (دوبیتی) و «بگو با چه لحنی بخوانم تو را» (مثنوی) از دیگر آثار منتشر شده او هستند.

علاوه بر این،‌ کتاب‌های «گلچین شعرا، بیا تا گل برافشانیم» (گردآوری)، «هجوگویان پارسی‌زبان» (پژوهش)، «خودستایی در بیان شاعران» (پژوهش)، «بحثی پیرامون زحاف رایج در شعر فارسی» (پژوهش) و «اندیشه‌های به یادماندنی» از عبداللهی به چاپ رسیده‌اند.

مراسم رونمایی کتاب «اندیشه‌های به یادماندنی»، دوشنبه (14 شهریور) از ساعت 17 تا 19 با حضور جمعی از نویسندگان و منتقدان در فرهنگسرای آفتاب واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، کوچه امام‌زاده برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط